Oferujemy Ci stanowisko
Doradca Serwisowy
Na stanowisku doradcy serwisowego zdobędziesz wszystkie umiejętności potrzebne do profesjonalnego prowadzenia klientów, udzielania im fachowych wskazówek, rekomendowania odpowiednich rozwiązań oraz prowadzenia konsultacji na najwyższym poziomie. Nasz doświadczony zespół będzie Cię stopniowo szkolił – od zrozumienia najczęstszych problemów z oknami i drzwiami, aż po profesjonalną komunikację i prowadzenie spotkań handlowych. Twoim zadaniem będzie konsultowanie, proponowanie rozwiązań i pomoc klientom – nie wykonywanie serwisu.

Nie masz doświadczenia w obszarze okien, drzwi lub systemów zasłaniających?
Nie szkodzi. Wszystkiego Cię nauczymy, abyś potrafił pewnie się poruszać w temacie. Będziesz umiał budować zaufanie i zdobędziesz umiejętność wskazywania klientowi najlepszego rozwiązania dla jego domu lub mieszkania.
  • Od 100 000 do 150 000 zł
    Możesz zarabiać rocznie
  • Katowice i okolice
    Lokalizacja pracy
  • B2B
    Rodzaj zatrudnienia
Wynagrodzenie, benefity i inne korzyści:
  • W pierwszym roku możesz zarabiać od 8 500 do 13 000 złotych miesięcznie (w zależności od wyników).
  • Wynagrodzenie w 100% prowizyjne – bez górnego limitu. Twoje wyniki decydują o Twoich zarobkach.
  • Po okresie szkolenia otrzymujesz samochód służbowy oraz kartę paliwową.
  • Stały napływ zleceń – każdy specjalista (STH) ma przydzielonego operatora (dyspozytora).
  • Regularne szkolenia i biznes i wsparcie techniczne.
  • Tygodniowe wynagrodzenie w trakcie szkolenia, później miesięczne rozliczenie w formie faktury.
Szkolenie:
  • 7-dniowe intensywne szkolenie w centrali Akademii VOLITA (zakwaterowanie i wyżywienie opłacone).
  • Po zakończeniu szkolenia rozpoczynasz samodzielną pracę w swoim regionie.
Zakres obowiązków:
  • Odwiedzasz klientów, którzy wyrazili zainteresowanie naszymi usługami (brak „zimnych telefonów” ani sprzedaży door-to-door).
  • Podczas wizyty diagnozujesz stan techniczny okien, drzwi oraz systemów osłonowych.
  • Komunikujesz się z klientem, odpowiadasz na pytania i rozwiązujesz zarówno kwestie techniczne, jak i handlowe.
  • Proponujesz odpowiednie rozwiązania i przygotowujesz oferty cenowe za pomocą naszej wewnętrznej aplikacji.
  • Prowadzisz ewidencję swoich spraw handlowych i dbasz o porządek w aplikacji.
Pasujesz do nas, jeśli:
  • Jesteś zręczny biznes i lubisz pracę w terenie.
  • Masz chęć uczyć się nowych rzeczy – szkolimy od A do Z.
  • Lubisz komunikować się z klientami i pomagać im rozwiązywać problemy.
  • Jesteś samodzielny, rzetelny i chcesz mieć wyniki widoczne również na wypłacie.
  • Potrafisz obsługiwać podstawowe funkcje telefonu, nawigację i aplikacje na tablecie.
  • Masz prawo jazdy kat. B i jesteś aktywnym kierowcą.
Nie pasujesz na to stanowisko, jeśli:
  • Nie lubisz komunikować się z ludźmi i nie interesuje Cię rozwiązywanie ich potrzeb.
  • Praca na zewnątrz (zimno, ciepło, mróz) Ci przeszkadza.
  • Nie radzisz sobie z pracą manualną – czasem trzeba zdemontować klamkę lub wyregulować okucia okienne.
  • Nie lubisz brać odpowiedzialności za wyniki swojej pracy.
  • Nie jesteś gotowy przestrzegać standardów i procedur pracy.
Proces rekrutacji:
  • Rozmowa online (30 min.) z działem HR / rekruterem.
  • Główna rozmowa (60 min.) z kierownikiem działu.
Made on
Tilda